4230

請高手專家幫我英文翻中文,謝謝

hello

I am so sorry to say this to you

can I just buy 7 items now? becouse I plan to go back to Taiwan soon

so I only need to buy for my friends here

I am really sorry

but the delivery charge I will still pay of course

Sorry again and the amount will be: 4230 delivery fee= ? now I can transfer the money Tuesday

please tell me asap and hope you are not mad at me!!
hello

我向你說聲抱歉

我現在只能買 7個(項)

因為

我最近有計劃回台灣

所以 我只需要買給我朋友.我真的很抱歉

但 運費我仍然會支付

不好意思

再計算一次費用為: 4230 運費=??現在我可以轉這筆錢給你

在星期二.請告訴我愈快愈好以及

希望你不會生我的氣! 參考資料 自己.

i am so sorry歌詞,i am so sorry but i love you,baby i am so sorry,i am so sorry for,i am so sorry to hear that,i am so sorry so sorry,i am so sorry about that,i am so sorry that i hurt you,bigbang i am so sorry,i am so sorry that i lied to you beforeI am so sorry,pay of course,高手,專家,money Tuesday,英文,mad,becouse,delivery,4230

語法|口語|發音|英文寫作|補習|名詞|單字|提升|命令句|句子|自我介紹|分詞|祈使句|用語|學英文|英翻中|演說技巧|翻譯|解釋|怎麼唸|怎麼學|意思|動詞|練習|片語|文章|詞性|語言學|中翻英|會話|演講稿|文法|英文諺語|翻譯機|專有名詞|

4230
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1007062608571如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 AM-4201風速計 的頭像
    AM-4201風速計

    《富豪傳奇》

    AM-4201風速計 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()